Алматы қаласы Білім басқармасының
«М.Ломоносов атындағы №38 Қазақстан-Ресей гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (727) 247-56-66
Есепші бөлімі:
+7 (727) 302-17-31
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » АТА-АНАЛАР МЕН ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖАДЫНАМА "ӨЗІН-ӨЗІ ОҚШАУЛАУ ЖӘНЕ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА СТРЕССТІ ҚАЛАЙ ЖЕҢУГЕ БОЛАДЫ" ПАМЯТКА ДЛЯ РОДИТЕЛЕЙ И УЧАЩИХСЯ «КАК ПОБЕДИТЬ СТРЕСС В УСЛОВИЯХ САМОИЗОЛЯЦИИ И ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ»
16
наурыз
2021

АТА-АНАЛАР МЕН ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖАДЫНАМА "ӨЗІН-ӨЗІ ОҚШАУЛАУ ЖӘНЕ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА СТРЕССТІ ҚАЛАЙ ЖЕҢУГЕ БОЛАДЫ" ПАМЯТКА ДЛЯ РОДИТЕЛЕЙ И УЧАЩИХСЯ «КАК ПОБЕДИТЬ СТРЕСС В УСЛОВИЯХ САМОИЗОЛЯЦИИ И ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ»

Қашықтықтан оқыту (ДО) — оқу процесіне тән барлық компоненттерді (мақсаттар, мазмұн, әдістер, ұйымдастырушылық Нысандар, Оқыту құралдары) көрсететін және Интернет-технологиялардың нақты құралдарымен немесе интерактивтілікті көздейтін басқа да құралдармен іске асырылатын мұғалім мен оқушылардың өзара қашықтықтан өзара іс-қимылы.
Қашықтықтан оқыту-бұл оқытудың дербес түрі, Қашықтықтан оқытудағы ақпараттық технологиялар жетекші құрал болып табылады
Сонымен қатар, қашықтықтан оқытуды оң қабылдауға болады-жоғары сынып оқушысы үшін мектептен гөрі тезірек оқуға мүмкіндік ретінде. бала, әсіресе
Өзін-өзі оқшаулау кезінде психологиялық қиындықтарды жеңуге арналған бірнеше кеңестер:
1.Баланың өзі мұғалімнің тапсырмаларын орындайтынын шешуі үшін диалог пен құрметті, достық қарым-қатынас маңызды. Онымен оған не көмектесетінін және не кедергі болатынын талқылаңыз. Ол өзінің ниетін қағазға жазсын. Жазбаша түрде жазылған жеке шешім оқушыға жүгінуге болатын психологиялық тірек болады. Бұл ата-аналарға уәде беруден, яғни ересектердің жауапкершілігі басым болатын өмірді басқарудың сыртқы жүйесінен ерекшеленеді.

2.Әр күннің соңында балаңызбен не болғанын және әлі не болмағанын егжей-тегжейлі талқылаңыз. Табыстар мен қиындықтарды түсіну үшін белгілі бір тәжірибеге бағытталған ашық сұрақтар қойыңыз: не, қалай, не үшін, не үшін, не үшін, не сезінді, қалай болды немесе жұмыс істемеді және т.б. өз кезегінде оған кеңейтілген оң кері байланыс беріңіз: баланың нақты сәтті тәжірибесін сипаттаңыз, қуаныш, таңданыс, құрмет көрсетіңіз. Және құшақтауға өкінбеңіз.
3.Мектеп оқушыларының көпшілігі уақытты жақсы сезінбейді және оны жоспарлай алмайды. Балаңызға әр күн үшін жоспар құруға көмектесіңіз, ал кешке оны егжей-тегжейлі айтып, ертеңгі "бейнефильмді" ойша айналдырыңыз. Оқушының көз алдында жоспарланған кезеңнің аяқталуын жазатын сағат пен таймер болуы маңызды. Жұмысты 15-20 минутқа бөлу пайдалы (қиын жағдайларда – 7-10 минутқа дейін), олардың арасында кез-келген нәрсені жасауға болатын бес минуттық үзіліс жасау керек.
4.Баламен келісілген сыртқы ынталандырулар мен санкцияларсыз сіз жасай алмайсыз. Мысалы, бесінші сынып оқушысы ата-анасымен 45 күннен кейін ол көптен бері армандаған балықтары бар аквариум сатып алады деп келісті. Шарт жазбаша түрде жасалды, ал оның шарттарын орындамау арманның орындалуын тағы бір күнге алып тастады. Оқуға деген құлшыныс сиқырлы түрде өсті.
5.Жұмыс орнын ұйымдастыру өте маңызды. Сізге қажет нәрсенің бәрі қол жетімділік аймағында болуы керек, ал ұялы телефон мен басқа гаджеттер жұмыс аймағынан тыс жерде болуы керек. Эксперименталды түрде дәлелденді: егер смартфон қол жетімді жерде болса, тіпті өшірулі болса да, бала смартфон басқа бөлмеде жатқан жағдаймен салыстырғанда математикалық есептерді әлдеқайда нашар шешеді.

Қашықтықтан оқытудағы балалардың ата-аналарына ұсыныстар

1.Өзіңізге және балаға әдеттегі тәртіп пен күн ритағын сақтаңыз және сақтаңыз (ұйқы мен ояту уақыты, сабақтың басталу уақыты, олардың ұзақтығы, "үзілістер" және т.б.). Күн тәртібінің күрт өзгеруі баланың бейімделу қабілетінің айтарлықтай өзгеруіне әкелуі мүмкін және шамадан тыс шиеленіс пен күйзеліске әкелуі мүмкін.

2.Баланың ата-аналары мен жақындары не болып жатқанына сабырлы, барабар және сыни көзқарасты сақтауға тырысуы керек. Баланың эмоционалды жағдайы ересектердің жағдайына тікелей байланысты. Басқа елдердің ата-аналарының тәжірибесі өзін-өзі оқшаулау режиміне бейімделуге біраз уақыт кететінін көрсетеді және бұл қалыпты процесс.

3.Өзіңізді сабырлы, ұстамды ұстаңыз, балалардың вирус туралы сұрақтарына жауап беруден аулақ болыңыз және т.б., бірақ пандемия жағдайы мен оның қауіптері туралы ұзақ талқылауларға батпаңыз. Интернет желілеріндегі "сұмдықтардың" егжей-тегжейін көрме!

4.Балаларды қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру бойынша мектептен алатын ұсыныстарды түсінуге тырысыңыз. Тек сынып жетекшісі мен мектеп әкімшілігінен алатын ресми ақпаратқа назар аударыңыз. Бұл процесті ұйымдастыру үшін мектепке де уақыт қажет. Қазіргі уақытта ата-аналарға да, мұғалімдерге де Қашықтықтан оқытуға көмектесетін бірқатар ресурстар бар. Көптеген ата-аналар бұл платформаларды қазірдің өзінде пайдаланады, өйткені олар білім беру бағдарламаларымен мағыналы байланысты

5.Оқушылардың ата-аналары мен жақындары баламен бірге олардың кейбірін "игеруге" тырысса, Қашықтықтан оқытудың тартымдылығын арттыра алады. Мысалы, сіз балаға сұрақтар қоя аласыз, пікірталасқа қатыса аласыз, содан кейін сабақ қызықты, танымдық ойын-сабаққа айналады. Бала үшін бұл мотивацияны арттыру мүмкіндігі, ал ата — аналар үшін-балаларын жақсырақ білу және түсіну.

6.Үйде мәжбүрлі болу кезінде сізге және балаға жақын әлеуметтік ортамен (телефон, мессенджер арқылы) байланыста болу маңызды, алайда алынған жалпы ақпарат ағынын (жаңалықтар, әлеуметтік желілердегі арналар) азайту қажет. Өзекті жаңалықтардан хабардар болу үшін бір жаңалықтар көзін таңдап, оған күніне 1-2 реттен көп емес бару жеткілікті (мысалы, таңертең-таңертеңгі істерден, рәсімдерден кейін, біраз уақыт демалу маңызды — және кешке, бірақ ұйқыға дейін 2 сағаттан кешіктірмей), бұл азайтуға көмектеседі мазасыздық деңгейі. Жақындарыңызбен қарым-қатынас кезінде коронавирусқа және басқа да алаңдаушылық тудыратын тақырыптарға назар аудармауға тырысыңыз.

7. Бір мессенджерді өзіңіз таңдап, маңызды байланысты сол жерге көшіруге тырысыңыз. Әлемдегі өзекті жағдайды талқылайтын чаттарға жиі барудан аулақ болған дұрыс. Күніне 1-2 рет бару жеткілікті. Мессенджерлердегі кез-келген чатты үнсіз режимге қоюға болады және қажет болған жағдайда ғана оған кіруге болады.

8.Баланың тәуелсіз белсенділігі кезеңдерін (оны үнемі көңіл көтеріп, иемденудің қажеті жоқ) және ұзақ уақыт бойы кешіктірілген ересектермен бірлескен істерді қамтамасыз ету қажет. Негізгі идея-үйде болу "жаза" емес, жаңа дағдыларды игеру, білім алу, жаңа қызықты істер үшін ресурс.

9.Үйде болған кезде бала сыныппен, достарымен (қоңыраулар, ВК, топтық чаттар) сөйлесуді жалғастыра алады. Ата-аналар виртуалды конкурстар мен басқа да жағымды іс-шаралар өткізу идеяларын ұсына алады.

Дистанционное обучение (ДО) — взаимодействие учителя и учащихся между собой на расстоянии, отражающее все присущие учебному процессу компоненты (цели, содержание, методы, организационные формы, средства обучения) и реализуемое специфичными средствами Интернет-технологий или другими средствами, предусматривающими интерактивность.
Дистанционное обучение — это самостоятельная форма обучения, информационные технологии в дистанционном обучении являются ведущим средством
При этом дистанционное обучение можно воспринимать и позитивно – как возможность для старшеклассника, учиться самому быстрее, чем в школе. ребенка, особенно
Несколько советов по преодолению психологических проблем во время самоизоляции:
1.Важен диалог и уважительное, дружелюбное общение, чтобы ребенок сам принял решение, что он будет выполнять задания учителя. Обсудите с ним, что ему поможет и что может помешать. Пусть он напишет свое намерение на бумаге. Собственное решение, зафиксированное письменно, станет для школьника психологической опорой, к которой можно обращаться. Оно отличается от обещания родителям, то есть внешней системе управления жизнью, в которой преобладает ответственность взрослых.

2.В конце каждого дня подробно обсуждайте с ребенком что получилось, а что пока нет. Для понимания успехов и трудностей задавайте открытые вопросы, обращенные к конкретному опыту: что, как, для чего, зачем, что чувствовал, как это получилось или не получилось и т.д. В свою очередь давайте ему развернутую положительную обратную связь: опишите конкретный успешный опыт ребенка, выразите радость, восхищение, уважение. И не жалейте объятий.
3.Большинство школьников плохо чувствуют время и не умеют его планировать. Помогите ребенку составить план на каждый день, а вечером подробно его проговорить и мысленно прокрутить «видеофильм» завтрашнего дня. Важно, чтобы у школьника перед глазами были часы и таймер, который фиксировал бы окончание запланированного периода. Полезно разбить работу на отрезки по 15-20 минут (в трудных случаях – до 7-10 минут), между ними делать пятиминутный перерыв, в который можно заниматься чем угодно.
4.Без внешних стимулов и санкций, согласованных с ребенком, не обойтись. Например, один пятиклассник договорился с родителями о том, что ему через 45 дней купят аквариум с рыбками, о которых он давно мечтал. Договор составили письменно, а невыполнение его условий отдаляло исполнение мечты еще на один день. Рвение к учебе волшебным образом выросло.
5.Очень важна организация рабочего места. Все необходимое должно быть в зоне доступности руки, в то время как мобильный телефон и другие гаджеты – вне рабочей зоны. Экспериментально доказано: если смартфон находится в зоне досягаемости, пусть даже в выключенном состоянии, ребенок намного хуже решает математические задачи по сравнению с ситуацией, когда смартфон лежит в другой комнате.

Рекомендации родителям детей на дистанционном обучении

1.Сохранить и поддерживать для себя и ребенка привычный распорядок и ритм дня (время сна и бодрствования, время начала уроков, их продолжительность, «переменки» и пр.). Резкие изменения режима дня могут вызвать существенные перестройки адаптивных возможностей ребенка и привести к излишнему напряжению и стрессу.

2.Родителям и близким ребенка важно самим постараться сохранить спокойное, адекватное и критичное отношение к происходящему. Эмоциональное состояние ребенка напрямую зависит от состояния взрослых. Опыт родителей из других стран показывает, что потребуется некоторое время на адаптацию к режиму самоизоляции, и это нормальный процесс.

3.Ведите себя спокойно, сдержанно, не избегайте отвечать на вопросы детей о вирусе и т.д., но и не погружайтесь в длительные обсуждения ситуации пандемии и ее рисков. Не смакуйте подробности «ужасов» из интернет-сетей!

4.Постарайтесь разобраться в рекомендациях, которые вы получаете от школы по организации дистанционного обучения детей. Ориентируйтесь только на официальную информацию, которую вы получаете от классного руководителя и администрации школы. Школе также нужно время на то, чтобы организовать этот процесс. В настоящее время существует целый ряд ресурсов, помогающих и родителям, и педагогам в дистанционном обучении. Многие родители уже используют эти платформы, поскольку они содержательно связаны с образовательными программами

5.Родители и близкие школьников могут повысить привлекательность дистанционных уроков, если попробуют «освоить» некоторые из них вместе с ребенком. Например, можно задать ребенку вопросы, поучаствовать в дискуссии и тогда урок превратится в увлекательную, познавательную игру-занятие. Для ребенка — это возможность повысить мотивацию, а для родителей — лучше узнать и понять своих детей.

6.Во время вынужденного нахождения дома Вам и ребенку важно оставаться в контакте с близким социальным окружением (посредством телефона, мессенджера), однако необходимо снизить общий получаемый информационный поток (новости, ленты в социальных сетях). Для того чтобы быть в курсе актуальных новостей, достаточно выбрать один новостной источник и посещать его не чаще 1—2 раз в день (например, утром — после утренних дел, ритуалов, важно какое-то время побыть в покое — и вечером, но не позже чем за 2 часа до сна), это поможет снизить уровень тревоги. При общении с близкими старайтесь не центрироваться на темах, посвященных коронавирусу, и других темах, вызывающих тревогу.

7. Выберите сами один мессенджер и попробуйте перенести важное общение туда. Лучше избегать частого посещения чатов с обсуждением актуальной ситуации в мире. Достаточно заходить туда 1—2 раза в день. Любой чат в мессенджерах можно поставить на бесшумный режим и лишь при необходимости заходить в него.

8.Надо предусмотреть периоды самостоятельной активности ребенка (не надо его все время развлекать и занимать) и совместные со взрослым дела, которые давно откладывались. Главная идея состоит в том, что пребывание дома — не «наказание», а ресурс для освоения новых навыков, получения знаний, для новых интересных дел.

9.Находясь дома, ребенок может продолжать общаться с классом, друзьями (звонки, ВК, групповые чаты). Родители могут подсказать идеи проведения виртуальных конкурсов и иных позитивных активностей.